SOMMAR

Nu är jag här igen med en uppdatering. Alltså vilken sommar vi har. Strålande sol och supervarmt hela tiden. Signe har sagt flera gånger att det känns som att vi är på semester... tror denna värmen spelar in. Såhär brukar vi ju inte ha det om sommaren. Man kan gå i bikini från morgon till kväll. 

Vi är i stugan och bara gottar oss. Så underbart. Jag är inne på min 4.e och sista semestervecka. Sedan jobbar jag 2 lunga veckor och en mer intensiv innan jag går på 1 veckas ledighet till.. då ska vi skola in Herman på förskolan ( samma som Signe går på). 

Här kommer lite bilder från de senaste 3 veckorna. 







Helgen efter midsommar åkte Marcus och Simon till Höljes. Då passade jag och barnen  på att följa med mamma till Peters stuga i ås. Mycket trevligt. Den helgen firade Peters jobb 350 år, vi fick hänga med på eventet där det bjöds på mat, aktiviteter för barnen och dans på kvällen. 





Peters pappa som gör godaste äppeldrickan. 

Vi har haft besök av Simon syster med familj här i harnäs. 


Vi har även gjort vårt första tältäventyr.. tog båten och åkte ut till ön som vi ser från stugan. Supermysigt och lyckat blev det. Signe (och jag) tyckte det kändes lite läskigt att gå och lägga sig där i tältet på den lilla ön men det gick hur bra som helst och vi sov riktigt bra alla fyra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: