9 februari

Just så lyder dagens datum. För ett år sedan låg fortfarande Herman i magen. 12 februari behagade han att komma ut, på måndag fyller han ett år. Vart tog detta året vägen?! Det har gått väldigt fort, aldeles för fort ju. 

Vi har bjudit in till 1-års kalas imorgon. Idag har jag och Signe fixat och ordnat.. blåst upp ballonger, dukat, förberett mat och fika. 
Vi tänkte bjuda på hemmagjord lasagne med pizzasallad och lite andra goda tillbehör. Sen tårta och bananchokladbollar. 

MEN lagom till fredagsmyset idag spyr Signe rakt ut i soffan. Jag hade gått och lagt mig där för jag kände mig inte riktigt bra, då kommer hon efter en liten stund och vill krypa ner, hon kände sig inte heller så bra. Men innan hon hunnit lagt sig till rätta kommer spyan. Hon får sedan springa till toan flera gånger men har inte mycket kvar i magen. Lilla stackaren.. men så himla duktig att springa till toan. Nu ligger hon och sover sedan en timme tillbaka. Hoppas hon får sova gott i natt nu. Jag kände mig ju som sagt inte heller så pigg och jag har nu också varit där och fått upp allt jag hade i magen 😭 Så vidrigt och SÅ dålig tajming. Vi skulle ju ha 1-års kalas för vår minsting ❤ 
Man får tänka att det kunde varit värre.. om ett par dagar är vi på g igen. Håller tummarna för att Simon och Herman klarar sig. De är dock väldigt förkylda båda två ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: