Lego scala

När jag var liten fanns det något som hette lego scala. Det var nog en väldigt kort period det fanns för det är inte så många som känner till det och är heller inte så lätt att få tag på idag. 


Jag hade en kompis som hade ett stort hus i denna serie, med massor av tillbehör. Jag själv hade bara en gubbe och några få tillbehör... 

Här ser ni min samling av lego scala

Detta plockade mamma fram och vi gav det till Signe för ett par veckor sedan och hon vill ofta att jag plockar fram detta. (Hon får bara sitta vid bordet och leka med det eftersom det är endel smågrejer som Herman gärna stoppar i munnen). 

Hon tycket det är jätteroligt så nu har jag lyckats hitta hela detta stora huset som jag lekte med hos min kompis. Fick syn på det på tradera och idag hämtade jag ut det. 

Jag kände mig som ett barn på julafton när jag plockade upp det. Jag är sååå himla sugen på att ge Signe detta idag när hon kommer från förskolan... Meen det ska bli en julklapp. Så det får stå på garderoben till julaftons morgon är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0