Fredagkväll

Det var ett tag sedan jag lämnade ett avtryck i bloggen nu. Dagarna bara rullar på och ja tycker inte jag hinner hälften av vad jag vill hinna med. Inte för att låta negativ men Herman styr ganska mycket här hemma. Dels är han väldigt aktiv och utvecklas så snabbt, det går inte lämna honom en sekund utan att han hittar på något bus. 


Simon brukar öva honom på att stå själv (som om inte hans egna utvecklingstakt vore nog) han står ibland flera sekunder. 


Vi har hunnit med en kräftskiva hemma hos mamma och Peter. 

Vi har köpt en begagnad cykelkärra så den tog vi till kräftskivan.

Vi har varit på regniga promenader. (Tur att jag precis köpt mig ett regnställ för hjälp vad det regnar) 


Vill även bjuda på en rolig konversation från förskolan. 


En av pedagogerna berättade att de under dagen pratat om min mamma och Peter. De undrade vart Peter kom ifrån.. Då svarar Signe efter lite betänketid.. 
- En annan planet. 
Varpå kompisen Alfred som sitter vid samma bord kollar fascinerat på Signe och säger.
-Ååh vad du är smart !! 


Såhär ser han ut.. den där Peter från en annan planet🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0