Måndag

I fredags firade vi barn, barnbarn och barnbarnsbarn vår käre Håkan. Jag vet att jag skriver för oss alla när jag skriver att vi är så glada att ha honom i våra liv. 

På lördagen tog vi en utedag i det fina vädret. Lunchen blev då grillad korv och en tur på fyrhjulingen i Tveta. 


Herman somnade skönt på fyrhjulingen.. och ja vi fick plats hela familjen på den. 😊

Innan vi åkte till stan igen tog vi med oss Molle. Simons mamma var i Göteborg i helgen så Molle sov hos lördag till söndag.


Det gick väldigt bra, han sov hela natten och barnen tyckte det var roligt att ha honom här. Samtidigt som jag och Simon nu är ense om att vi inte ska skaffa hund, absolut inte nu när vi har små barn. Det är allt väldigt mycket jobb med en hund. 

Vill bjuda på denna fina bild på Herman också 😍

Och nu till rubriken.. Måndag som det är idag. Inte vilken måndag som helst utan höstlovsmåndag. Både Simon och Signe är lediga denna vecka. Det känns lyxigt. Idag tog jag med mig Herman och gick till öppna förskolan där de idag var HLR, så viktigt att färska upp minnet OM olyckan skulle vara framme. 


På eftermiddagen kom Signe med ett paket till mig. 

Ett fyrkantigt paket inslaget i ett vanligt A4 papper... 


I detta enkla paket gömde sig en otroligt fin klocka till mig. 

Tomten kom minsann tidigt i år. Så nöjd, glad och tacksam över att få denna fantastiska present. Tack mina tre fina hjärtan!! ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0