Höst

Ja nu är verkligen hösten här igen. Förra veckan hade vi många fina dagar, även första dagen på helgen. Det var en kall och blåsig men ändå fin lördag. Jag tog med mig barnen samt mamma och Peter ut till krokstad herrgård för att fota lite höstiga bilder. 


När vi vaknade upp på söndag morgon var det regn och kallt. Och det vädret har hållit i sig, känns dessvärre som att det är här för att stanna. Men vem vet vi kanske får fler fina höstdagar framöver, vi kan ju hoppas det i alla fall. 


Nu har jag precis gått en promenad med Lilleman så han somnade. 

Signe fick följa med Simon till frisören för att slippa gå en promenad med oss i regnet. 


Snart dags för träning för mig också.. Det har jag inte skrivit om här i bloggen tror ja. Men jag har kommit igång ordentligt med träningen faktiskt. Går på pass på gymmet. Finns massa roliga pass att gå på och vissa veckor blir det upp till 5 pass och andra veckor 2 pass. Mitt mål var att komma iväg 2 gånger i veckan och det har jag verkligen uppnått. Tränar tillsammans med Cissi, vi passar bra ihop, ligger på ungefär samma nivå och har roligt tillsammans. Det är mycket lättare att komma iväg om man är två. För er som inte vet vem Cissi är så är det min morbrors fru. 

Nä nu ska jag bara njuta av lugnet och tystnaden innan mina stora älsklingar dundrar in genom dörren. Det är inte ofta jag är helt själv 🤣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0