Helgen

I helgen har det varit marknad här i stan. Simon åkte iväg på kurs tidigt torsdag morgon och kom hem sent fredag kväll så jag och barnen hängde med mamma och Peter under fredagen. 


Denna klätterapa alltså
Redo för en tur på marknaden
Lunch för Herman och en varsin munk för oss andra
Vi åkte hem till kilavägen och spenderade kvällen där.

På lördagen tog vi en tur med pappan i familjen. 

Pippi-tröjan som min farmor stickat till Signe

Lördag kväll åkte jag och Herman på tjejkväll hos Sofi. Stockholmsborna Emma och Lina var hemma, så roligt att ses!



Signe är så otroligt rolig nu. Hon kommer med så ärliga och bra kommentarer på allt verkligen. Som nu ikväll när Simon sa åt henne krama och säga godnatt till mig och Herman samt hämta en sagobok hon ville höra. När han efter en stund frågar om hon hämtat en bok svarar hon snabbt och bestämt. 

-Man kan faktiskt inte hämta en bok samtidigt som man kramas pappa ! 

Älskade unge ! 


Kommentarer
Postat av: EVELINA

Verkar som att ni hade en riktigt fin helg! Och det är en härlig ålder det där när de börjar fälla sådana där kommentarer :D

2017-10-04 @ 15:00:57
URL: http://evelinawilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0