Ridning

Signe älskar ju verkligen hästar som ni vet. Och idag var det en förväntansfull tjej som vakande.. det första hon frågade imorse var när vi skulle åka till ridhuset. Hon skulle idag få gå på en riktig ridlektion. 

Signe blev tilldelad den minsta hästen som heter Bruno. Hon var väldigt nöjd med de har vi fått höra här ikväll. Det var det enda hon pratade om när vi åt mat nu ikväll. 


När jag och Signe hängde tvätt förut började vi prata om Herman och plötsligt så säger hon.. 
-Hermna är bra på att klappa händerna. 
-Ja, han är jätteduktig på det, säger jag. 
-Han kommer nog gå på många fester då, säger Signe. 
-Jaså tror du det, säger jag. 
-Ja jag tycker det svara hon. 

Alltså hon säger såå mycket roligt hela tiden. Man borde skriva ner minst ett citat om dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0