Lammungar

Signe har väldigt hostig igår när jag hämtade henne på förskolan och imorse var det värre samt att hon klagade på halsont så hon fick stanna hemma idag. Plöjde en hög med Alfons Åberg avsnitt på Netflix under förmiddagen käkade rätt bra lunch sen hämtade vi upp Susanna för en tur till hennes kusiner och kollade på deras 70 lammungar. Lite rädda i början men sen blev vi en del av flocken tror ja. Haha 

Det bodde även två hästar på gården som vi hälsade på.

Tack för att vi fick följa med, verkligen uppskattat av vår 3-åring. 


En lagom liten utflykt på en krasslig dag. 


Kommentarer
Postat av: mormor

Så gulliga bilder. Det förstår jag att Signe gillade😍

2017-05-04 @ 19:18:59
Postat av: Barbro Bengtson

Å, det var de underbaraste barn-djur-bilder jag sett på mycket länge!
Tack för att jag får vara med och ta del!

2017-05-04 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0