Signe 3 år

Ja igår fyllde vår älskade dotter 3 år. 

Hon kom som vanligt in till oss vid 5 tiden men då så jag till henne att hon skulle gå och lägga sig i sin säng igen, varpå hon frågar glatt om hon fyller år idag. När jag svarar ja så går hon direkt in och lägger sig igen. Hon har länge pratat om att vi ska komma in och sjunga för henne, i hennes värld skulle nog helst hela släkten vara med då. 

När vi kommer in vid halv 7 och sjunger så är hon jättetrött och vill först inte bli firad alls. Men tillslut vaknar hon till och börjar öppna paket, och undrar över vart alla andra är. Får då förklara att de kommer på kalas på lördag. Så go så man bara vill äta upp henne ❤

Vi hade en lugn morgon tillsammans innan Signe skulle till förskolan. Hon har nya tider från och med denna vecka. 9-14. Så jag och Herman körde dit en glad 3-åring. 


När vi hämtade henne var hon också på strålande humör. Hon hade blivit firad på förskolan med fruktfat, sång och alla barn får en ficklampa när de fyller år. 


Väl hemma tog vi en tur på den nya sparkcykeln hon fått på morgonen, vi gick och mötte Simon som cyklade hem från jobbet. Väl hemma stod det några fler paket och väntade på altanen. Bland annat en studsmatta. Kan lova att vi hade en glad tjej här hemma då. 

Till kvällsmat gjorde jag en pannkakstårta 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0