Onsdag

Bvc besök idag. Herman går stadigt upp ca 200 g i veckan. Vägde idag 4650 g och var 56,5 cm. 


Herman är inte lika nöjd och lättvindig som jag vill minnas att Signe var i samma ålder. När han sover så sover han bra men när han är vaken vill han gärna bli bärd, ibland hjälper inte det heller utan han vill äta, eller få närhet genom amning. Jättemysigt såklart, men jag blir så stressad av att inte räcka till. Signe vill att jag leker med henne, även fast hon är väldigt självständig behöver hon hjälp med olika saker, maten måste lagas, tvätten ska hängas, pannan måste läggas i och jag behöver faktiskt duscha och snygga till mig ibland. Nattetid sover han jättebra, ammar honom när vi lägger oss, lägger över honom i nestet mellan oss sen sover han till närmare 3 innan han vill äta igen, Då försöker jag hålla mig vaken och lägga över honom igen för sen sover han till närmare 6 innan han vill äta frukost. Så vi har nog ändå fått ett väldigt snällt barn igen, trots lite magont vid vaket tillstånd under dagen. Lilla söta Herman som Signe brukar säga när hon pussar på sin lillebror. 

Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0