Soffbord

Nu har Simon kommit in i bordsbyggandet igen. Han har gjort ett litet bord till vår soffgrupp I vardagsrummet. Samt en ny bordsskiva till köksbordet. Köksbordet är nu under målning men soffbordet är helt färdigt. Jag betsade det på samma sätt som vårt matsalsbord som står i samma rum. Såhär blev det. 
 
 
 
Min duktiga Simon bygger och jag målar, vilket bra samarbete vi har som Signe säger. Samarbete är ett ord hon börjat använda flitigt på sista tiden och hon förstår även innebörden i ordet. Så nu samarbetar vi otroligt mycket här hemma. 
 
Och nej inga tecken på att lillebror vill komma ut heller. 3 dagar kvar till bf idag men jag räknar med att gå över även denna gång. Han kommer när han kommer och ingen väntar mer än vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0