Underbar dag

Vilket väder vi har nu. Kallt men så soligt och fint. Helt underbart ju. Idag tog vi en promenad till leksaksaffären för Signe skulle byta en leksak hon fått dubbelt av. Hon gick hela vägen dit och hem då lillebror nu övertagit vagnen. Första promenaden tog vi igår eftermiddag till lekparken men idag blev det en liten längre tur då. 
 
När vi kom hem landade vi på altanen och åt korv med bröd i solen. Kim kom förbi och sa hej också. 
 
Herman låg så skönt och sov i vagnen hela tiden. 
 
 
Signe sover sedan en timme tillbaka och Simon är på innebandy. Så jag och Herman myser i soffan framför tv.n, bättre sällskap går nog inte att få❤
 
Vill även berätta att chefen ringde och gratulerade i förmiddags och frågade om jag ville ha en större tjänst nu när vi blivit 4 i familjen. Självklart vill ja det, han erbjöd mig 100% på en annan avdelning i huset eller 75% på den avdelning jag jobbar på nu (har ju bara 55%). Och jag tackade ja till 75 %. Känner att jag inte vill jobba heltid när jag har två små hemma. Känns jättebra, nästan för bra för att vara sant. 
 
När Signe var 1 vecka gammal fick jag min 55 % tjänst  och idag när Herman är 3 dagar får jag en ny tjänst igen. Är inte det konstigt då ? 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0