Januaribebis blir februaribebis

Ja nu blir det ingen bebis i januari. Vår son kommer istället fylla år i februari, men lika bra går väll det.  3 dagar över tiden idag, nu är vi mer än redo att välkomna dig till världen. 
 
 
 
Mamma kom hit idag efter en liten shoppingtur..
Detta fina sett i två storlekar samt ett gäng strumpor till Signe som hon var i behov av. Tack mormor !❤️
 
Signe sover och Simon ska strax iväg på innebandy, jag har landat i soffan. Kommer antagligen hoppas på samma sak ikväll när jag somnar, att vakna av att känna smärta, det har jag gjort den senaste veckan. Konstigt att längta efter att känna värkar men nu är jag så redo och vill bara få åka iväg. Jag vaknar dessutom tidigt tidigt varje morgon och är jättepigg, idag vaknade jag 03.30 och gick på toa flera gånger, drack vatten, kollade mobilen, kollade till Signe innan jag närmare 6 -tiden lyckades somna om igen. 
 
Mamma berättade att hon legat vaken igår och trott vi skulle ringa så hon hade gått upp och lagt fram vilka kläder hon skulle ta på sig så det skulle gå snabbt för henne att ta sig hit till Signe om vi behövde åka. 
 
Som sagt vi alla är redo för dig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0