Danspremiär

Som de flesta av er säkert redan vet har jag dansat väldigt många timmar i mitt liv. Bugg i mina senare dagar men innan dess dansade jag både jazzbalett, showdans samt disco där jag även tävlade i både singel, par och grupp. Detta var i Åmål på danscenter Sofia Westlund och idag hade dansskolan prova på dag för barn från 2 - 8 år. 
 
Vi tog med Signe dit i förmiddags och deltog på 2-3 årsgruppen. Det va mycket folk med och Signe var lite blyg men hon kollade noga på instruktörerna, lyssnade på musiken och försökte göra alla rörelser. Väldigt roligt att se. 
 
Vi får fundera lite på om vi ska anmäla henne till en kurs nu i vår eller inte. Känns lite svårt eftersom en vuxen behöver vara med under passet och lillebror snart anländer. Simon är inte jättesugen på att vara med och dansa 😉
 
Det fanns ansiktsmålning och fiskedamm till alla som ville och Signe tackade ja till båda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0