Lillebror eller lillasyster ?

Idag har vi kommit 50%. Så det är alltså bara 140 dagar kvar tills beräknad födelse, dock kan vi nog lägga på 13 dagar som jag gick över med Signe. 
 
I tisdags hade vi tid för vårt rutinultraljud. Allt såg bra ut och vi hade valt att ta red på kön denna gången. Simon ville det även med Signe men det ville inte jag, men nu gick jag med på det, både pågrund av nyfikenhet och av praktiska skäl. 
 
Vi väntar en son och Signe en lillebror 😀
Könet spelar såklart ingen roll, det viktigaste är att allt går bra. Jag hade blivit lika glad och det var en lillasyster men nu är jag glad för att få en av varje 😍
 
Imorgon går vi in i andra halvlek och jag känner på mig att den kommer gå betydligt snabbare eftersom jag mår bättre nu, jobbar och det är full rulle hela dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0