Ledig Fredag

Vanligvis jobbar jag fredagar och Signe är på förskolan men eftersom jag varit i Ullared nu onsdag till torsdag lyxade jag till det med ännu en ledig dag. Det var jag, mamma, Ulla och Linda som onsdag morgon styrde neråt i landet. Vi bodde på motellet och åt hotellets frukostbuffé. Spenderade ett antal timmar i varuhuset och även en hel del pengar, men jag har nu fixat en stor del av julklapparna samt lite nya gardiner, några plagg till lillebror och även en del baskläder till Signe, tycker ullared har riktigt bra kvalité på sitt basic sortiment! 
 
Idag gick vi ut en tur för att fotografera Signe lite.. Här kommer några av bilderna. 
 
Dessutom fick Simon sin fyrhjuling idag, Signe ville såklart provåka på vår baksida, lika nöjda båda två. Denna fyrhjuling får man köra med på vägen vilket är superbra nu när vi bara har en bil, det kommer underlätta ganska mycket om inte minst till sommaren då vi är mycket i Harnäs. Simon ska även använda den till att ploga snö under vintern. Tidigare år har han haft en gammal traktor som han parkerat på st1 men eftersom de lokalerna ska rivas nu så har han ingen stans att förvara traktorn längre så den får flytta ut till tveta och fyrhjulingen tar över här i stan. Simon är sedan flera år tillbaka ansvarig för plogningen på st1. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0