En fin dag med familjen

Vilket härligt väder vi haft idag. Vi har varit ute hela dagen. Skönt eftersom jag fick gå hem från jobbet i fredags och efter 30 minuter hemma visade sig mitt dåliga mående vara magsjuka. Tack och lov gick det snabbt över och idag har jag kunnat äta som vanligt igen. 
 
Vi har klippt 2 av 6 fruktträd, var några år sen sist så vi får hoppas de överlever denna hårda klippning.  
 
 
Simon byggde ett fotbollsmål till Signe, nätet köpte vi förra veckan i Karlstad. 
 
Efter en heldag ute var det skönt att komma in och ta en dusch, jag prövade även att rulla håret på Signe. 
Hon kände undrande på lockarna.. 
Se så tjusig hon blev lilla damen 😉
Hehe lite glest på vissa ställen dock. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0