Söndag

Vår sista hela vecka här i underbara Thailand är snart slut. Nu återstår endast två hela dagar. Det är blandade känslor, såklart tråkigt att semester snart är över samtidigt som det ska bli otroligt skönt att komma hem.
Borta bra men hemma bäst! 
 
Idag har det verkligen varit en lugn dag, vi har inte ens varit på stranden. Badat i poolen, lagat lunch här i huset, vilat middag allihopa badat mer i poolen sen brummat iväg för kvällsmat på Sao's samt en drink på Maew. 
 
Signe är så tuff i vattnet, hon hoppar från kanten utan att vi tar emot henne, hon kommer under vattenytan med hela huvudet en kort stund innan armpuffarna hjälper henne upp. Hon tycker detta är jätteroligt. När vi är i vattnet flyter hon gärna omkring och sprattlar med benen (Säger att hon "pimmar"). Idag när vi badat klart gick vi upp och jag tog av Signe hennes badkläder samt armringarna, jag står precis vid poolen och hänger upp hennes badkläder samtidigt som hon sätter sig på kanten och bara slänger sig ut för att "pimma". Jag ser henne hela tiden så slänger mig ner efter henne. Allt gick bra, hon svalde inte ens något vatten men var ledsen när jag lyfte upp henne, hon trodde nog att hon kunde simma på egen hand och blev rädd. Hon sjönk verkligen som en sten, så otäckt att se. Så tänk på det allihopa, lämna inte era barn med blicken en sekund vid vattnet !! 
Godnatt från oss ❤️

Kommentarer
Postat av: mormor

Jaha det var ju det jag var orolig för! Ta inte av henne arvingarna! !

2016-01-24 @ 15:48:13
Postat av: mormor

Armringarna skulle det va.

2016-01-24 @ 15:50:02
Postat av: Anna Svensson

♥️♥️♥️

2016-01-24 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0