Fredag

Nu är Signe redo för hösten. Det va ta 3 betala för 2 på en hemsida så ja slog till! Det blev även ett par vanliga vita kavat "lära gå" i nästa storlek. Tycker de skorna är såå fina och dessutom bra för de små fötterna. Lite dyrare skor men då har de bättre andrahandsvärde så ja skulle tro att det går på ett ut. 
 
Denna veckan har jag även gjort mina två första förmiddagar på jobbet. Nu kommer mina arbetsveckor på 55% se ut på följande sätt.. 
Måndag & tisdag -16-20.30
Torsdag - 7.30-12.30
Fredag - 6.45-13.15
 
Helt ok alltså, det svåraste kommer vara att bli van att gå upp på morgonen och göra mig klar för att gå iväg.. det va länge sedan ja hade rutin på det.  Men det känns ändå jättebra. Lite skönt att få rutiner faktiskt ! 
 
Signe är ännu inte frisk. Hon är ganska pigg på dagarna men på nätterna har hon fortfarande feber och spyr ofta upp vällingen hon dricker då hon hostar så mycket. Stackars liten ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0