Zimba ❤

Vår älskade lilla Zimba kom som vanligt och mötte mig vid garaget när jag slutade jobbet i tisdags kväll, följde med mig in men gick ut innan vi gick och la oss. Sedan dess har han inte synts till. Vi har varit ute och letat, ropat och lyssnat. Vi har inte funnit honom varken vid järnvägen eller vägen utanför oss. Har lagt lappar i brevlådorna i närheten. Är orolig för att han blivit instängd eller fastnat någonstans.
 
När vi står och ropar på honom kommer ibland Signe och gör lika dant. Hon är lika glad i honom som vi är, tror han gillar henne också. Han lägger sig i alla fall och sov tätt intill henne i hennes säng eller våran. 
 
Jag hoppas verkligen han snart kommer hem igen ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0