Tisdag

Dålig uppdatering här, ja vet. Men dagarna går så fort så ja hinner inte med känns det som. 
 
Vår lilla prinsessa växer och utvecklas i en rasande fart. Just nu klättrar hon överallt och fort går det. 
Ser ni den stora kindtanden som kommit upp, fler sånna bamsingar är påväg. 
 
 
Det går även bra att klättra på den nya vagnen. Ny vagn tänker ni? 
Hittade en begagnad Super Viking sittdel på en köp och sälj sida på Facebook. Minns ni vilken beslutsångest jag hade när vi skulle köpa vagnen förra hösten, tillslut bestämde jag mig för att välja bort denna sittdel mot en super nitro. 
 
Men denna har många fördelar
*Den väger mycket mindre, skönt när man ska lyfta i och ur bilen. 
*Den ser mycket mindre och nättare ut
*Den är ergonomisk
*Jag tycker den är väldigt fin
*Man kan byta ut suffletten (just nu är jag sugen på en vit)
*Signe gillar den, (även Simon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0