10 Maj

Yngsta kusinen Svensson konfirmerade sig igår i Säffle kyrka. 
 
Det var en stor grupp ungdomar så kyrkan va fullsatt. 
 
Signe blev trött och somnade gott på pappa. 
 
Efteråt åkte vi till mormor och morfar för mat och tårta/paj. Fullt hus även där och dåligt väder resulterade i sittplatser lite här och där. Detta bordet kallade vi för 1,a klass 😉
 
Signe gillade verkligen Mejas klänning med pärlor på och hennes fina örhängen. På huvudet har Signe ett överdrag till cykelsadeln som jag fick av mormor i present för denna dag va ju även min 25-årsdag. 
Jag fick pengar, presentkort, duschskum från butiken rituals (har ni inte kollat in deras produkter så gör det), små fina trägårdsredskap..
Men bäst av allt va en present från mamma och Peter, ett fårskinn 💕
 
Stort tack för alla grattishälsningar jag fått 😊💕
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0