Storlek 19

Underbart väder idag. Riktigt vårväder ☀
 
Som ni vet tog Signe sina första steg 25 december och sedan några veckor tillbaka går hon mer än vad hon kryper. Det var en konstig känsla att se henne komma gåendes in i köket istället för krypandes, men nu känns det bara skönt att hon går. Lättare på ett vis nu när våren kommer och man börjar vara utomhus. 
 
Jag har önskat ett par kavat -lära gå skor- från hennes mormor i 1-års present, men det är ju några veckor kvar så jag tog mig en tur till skoaffären idag. Hittade ett par Pax i storlek 19 som passade perfekt nu, dessutom stod det 50% på kartongen så jag slog till. Hon gick runt med dem i affären (och va jättesöt) jag betalade sedan gick vi ut. Ja Signe GICK också ut från affären med sina första skor på fötterna. Det va så gulligt så ja skulle velat ha det på film. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0