Renovering hemma

Jag vet inte om jag nämnt det här på bloggen? Men nu är det färdigt och jag tänker visar er några bilder hemifrån. Som ni vet hade vi ett biorum, dock har inte det blivit så mycket använt nu sedan vi fick Signe, tiden 
räcker inte till. Därför bestämde vi att fixa till detta rum och använda som tv-rum. 
 
Så här blev det . . . 
 
 
Och i det stora rummet blev det mycket luftigare och skönare. . . 
Två nya fåtöljer som är perfekta att sitta i när man kollar på Signe som showar, dricka ett glas vin eller blogga som jag gör nu. 
 
Vi har även plockat ordning på den inglasade altanen. 
 
 Så helt plötsligt känns vårt hus väldigt stort. Perfekt inför kommande 1-års kalas! 

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad bra det blev! Måste komma förbi och titta :)

2015-03-17 @ 20:10:46
Postat av: Sofia

Åh vad fint det blev 😍 två såna fotöljer hade vi också tänkt att köpa och ha i finrummet. Precis så 😝 väldigt fint!

2015-03-22 @ 09:47:13
URL: http://fiaflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0