Bergvik

Jag har inga bra vårskor, går för det mesta i ett par gamla löparskor när jag inte har sandaler eller vinterskor. Har flera par Convers men jag får så himla ont i fötterna av dem. Så därför åkte jag till Karlstad idag och testade skor från Palladium, en bredare sko med rejälare sula, de känns väldigt bra på foten så ja hoppas de kommer vara sköna även när jag gått in dem. 
 
Skrev ett sms till Sofia igår kväll och frågade om hon och Isabella ville hänga på, vilket de gladeligen gjorde. 
Så vi har haft en mysig dag med shopping och lunch tillsammans. Tjejerna var ganska nöjda för det mesta också (om de slapp sitta vagnarna förstås 😉) 
 
Blev några plagg i påsarna också..
Ja rosetterna kommer väll kunna användas någon gång, kanske till 2-årsdagen 😊😉
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0