Söndag

 
Dåligt med uppdatering här under sommaren. Men det har inte hänt sådär jätte mycket att blogga om heller. Simon har jobbat och vi har bott i stugan, för det mesta har denna sommaren bjudit på blåst tycker jag vilket gjort att vi mest varit inomhus. Jag har badat EN gång, solat vid max två tillfällen. Tur vi hade en fin vecka i Tyskland. Men vi har ju en sommarmånad kvar, det kan ju bli varmt igen, dock har jag svårt att tro det. Idag har det varit 12 grader och regn, rena hösten! 
 
Vi flyttade faktiskt hem från stugan igår, så nu får vädret bestämma hur mycket vi är där. 
 
Igår var vi i Tveta på den årliga boule-turneringen som Simons släkt har. Det var första gången vi var med och jag blev glatt överraskad, det va ju jätteroligt. Simon farbror Pelle tog hem vinsten. 
Efteråt var det knyt hos Sten-Åke, regn ute så vi satt på logen. 
 
Tråkigt väder = inomhusaktivitet = möblera om
 
Vi flyttade sovrumet till det tredje rummet på övervåningen. Lite mindre än det vi hade fast man behöver ju inte ha så stort sovrum, skönt att ha badrummet intill. Den andra dörren är in till Signe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0