Onsdag

Denna onsdag började med att mormor plingade på dörren. Jag hade inte fått på mig kläderna än men annars var allt klart. Sängen va bäddad, tvättmaskinen gick, diskmaskinen var urplockad, Signe var färdig och vi hade käkat frukost. Vi tog lite fika vid köksbordet och då fick jag sms från Lindex, halva reapriset. Mormor ville inte åka med men hon passade Signe istället. Perfekt, för det är inte helt lätt att ha med henne i en affär, det kan bli svettigt värre för mamman. Jag fyndade många bra plagg i nästa storlek, känns väldigt ekonomiskt att göra så faktiskt. 
 
När ja kom till mormor för att hämta Signe fick vi lunch, fiskbullar och potatis. Tänk vilken bra mormor jag har❤
 
Signe är väldigt bestämd och just nu ska hon äta själv för det mesta. 
 
Jag har i flera dagar funderat på att åka till Karlstad, va lite saker på Ikea jag behövde, bland annat en ny tvättkorg  och madrass till Signes växasäng som vi snart ska byta till. Så jag ringde Cissi så hon och Ella hängde med mig och Signe, Ikea och Bergvik. Dock var madrassen slut, skulle komma in igen på fredag. 
 
Kvällsmat på Ikea.
 
Här kommer bilder på mina fynd. Det saknas ett nattlinne och en långärmad tröja på bilderna dock, de ena har hon på sig och den andra ligger i tvätten redan. 
 
100kr
65kr
37kr/st
25-62kr/st
 
Jag fick ett presentkort när jag fyllde år av Marcus och Sofia, även det utnyttjade jag idag på en av mina absoluta favoritbutiker... Rituals. 
Ni skulle känna hur gott jag luktar efter en dusch med dessa produkter och för att inte tala på hur mjuk man blir ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0