Onsdag

 
I söndags var det en fin dag, dock ingen sol men ganska skönt ute ändå. Vi tog en tur till kusinerna för lite pulkaåkning tillsammans. Ella och Meja hade en varsin kompis där också. 
 
💕
 
Måndag och tisdag har gått i en rasande fart. Måndag går vi på babycafe, på tisdagar babykul i kyrkan och båda dessa kvällar är det sedan jobb för min del. 
 
Idag hade vi tid för 10 månaderskontroll på BVC. Klappar hon händerna ? Leker hon tittut ? Förstår hon ord som mamma och pappa ? Står hon själv och går längs med möbler ? Ja, blev mitt svar på alla frågor. Hon följde även sina kurvor jättefint. Signe är nu 8,740 g tung ( lägg märke till han hon gått upp exakt 5 kilo sedan födseln) och är 72 cm lång. Direkt efter BVC-besöket fick jag mina fransar påfyllda igen. Bokade ingen ny tid idag, skulle gärna göra det men det är allt ganska dyrt, ca 400kr var 3,e vecka, och jag känner att det är massa andra saker jag vill köpa/göra nu i vår och man kan ju inte få allt. 
 
På eftermiddagen åkte jag och mormor till Erikshjälpen, blev faktiskt några fynd.
Blandannat 6 fina glas på fot..
 
Mormor fick syn på denna overallen...
Visst är den jättefin.. Letade som en tok efter denna i höstas men alla jag hittade på tradera och liknande slutade runt 400 kr, vilket jag inte ville betala för en begagnad overall. Jag köpte istället en på Lidl för 100 kr. Men kunde ju inte motstå denna för 55 kr. Dessutom fick hon den av mormor nu 😊 dock saknades luvan, men ja tänker positivt , den är ändå bara ivägen 😉 Så nu hoppas jag på vinter ett tag till framöver så vi hinner använda den ordentligt. Hon kommer i alla fall vara sälens finaste prinsessa på vår kommande skidsemester i mars ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0