Fredag

Började dagen med att åka till Holgers, sedan hem till mormor och morfar på frukost. Jag älskar Holgers tekakor! Blev kvar på Pilgatan hela dagen, Oops, mormor som tänkt städa.. Men tack vare Signe blev skåpet med alla burkar ordentligt rensat. Det hade inte blivit gjort annars. Man måste tänka positivt. 
 
Sen tror ja nog att de tycker det är ganska roligt att träffa Signe .. och mig också förstås ;) 
 
Mormor hade hittat ett nytt roligt mönster på virkade vantar som hon gjort flera par av redan. Jag fick ett par mörkgrå. 
 
Jättesköna och Varma. Efter klockan tre åkte vi till familjen Otter med en leverans vantar till tjejerna där. De fick ljusgrå. klockan blev visst fem innan vi åkte hem. Men det går fort när man har roligt 😊
 
När vi kom hem hade Simon slutat och varit hemma hos mamma och Peter med snöslungan och kört bort snö. Jag förberedde kvällsmaten (tacos) och Simon startade bastun. Sen hade vi en skön timme nere i källaren Hela familjen. 
 
 
Zimba var intresserad av vattnet tills han upptäckte att bastun var på, där gillar han att ligga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0