Nattgäster

I fredags kom mina kusiner Ella och Meja hit för att sova över. Patrik och Cissi skulle på julbord. Under dagen hade Simon och Signe varit i tveta och tagit en julgran som vi tog in redan på kvällen. Det är mycket mysigare nu före julafton, efter julhelgen vill jag ta bort allt så då är det roligare att njuta av det nu. Får hoppas det är några barr kvar på granen den 24,e. Hehe. 
 
 
 
 
 
 
I lördags träffades vi med barnen hos Alexandra. Hämtade pizza och bytte julklappar, vi körde en julklappslek med barnen. På lördag kväll drack några av oss mammor vin samt tog en tur till den nya puben, det blev en trevlig kväll men jag måste erkänna att jag är en aning sliten idag. Men har varit på jättefin julkonsert i by kyrka, Ella och Meja var med och dansade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0