5 december

Ja det är redan 5 december. 5 januari åker vi till Thailand, 31 dagar kvar här i kyla, blåst och regn sen väntar 3 veckor med betydligt bättre väder. Läääängtar. Men först ska jag njuta av julmånaden, det är faktiskt ganska mysigt med jul tycker jag. 
 
Detta året har jag gjort en paketkalendern till Signe med 24 paket. I tisdags fick hon öppna det första..
 
 
Vi gjorde även ett pepparkakshus denna dag.. Men Signe råkade visst smaka på skorstenen.. Mm gott....HAHA. 
 
Hon tyckte att pepparkakshuset skulle ha mest svarta pluppar på taket. När jag sedan skulle sätta ihop alla bitarna krånglade det mest och slutade med att Simon fick ta med limpistolen in. 
 
I onsdags kväll hade vi mammor lite julmys med glögg, skinksmörgås, vin, skumtomtar, choklad, chips och julklappslek. Mysigt ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0