"Nya" stugan

Ja såhär blev köket i stugan.
 
Vi är helnöjda, det känns som om vi har en ny stuga. Nu kan vi sitta allihopa vid köksbordet, jag, min bror våra respektive och barnen Emma och Signe. I helgen va vi där och jag bara njöt. Fredag kväll fixade jag och Simon grillad fläskfile med goda tillbehör och på lördag stod Marcus och Sofia för maten, de bjöd på en rätt med kassler, annanas och ris. Senare kom grannen Alex och Fredrik som bor på harnäs på besök. 
Detta rummet hade lila väggar och trätak, allt blev vitt. 
 
I vardagsrummet blev det en ny vägg eftersom dörren flyttades en bit. Snygg fondvägg tycker ja, dock skulle inte en större tv göra något 😉 
 
Som sagt spenderades hela helgen i harnäs, denna helgen ska vi till Lund för att fira Simons kusin Charlotte som doktorerat i kemi i flera år. Vi åker med tåget redan klockan 06,59 imorgon. 
 
Trevlig helg på er, det hoppas jag även att vi kommer att få :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det blev jätte fint Malin!:)

2015-04-15 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0