Triss i Mössor

En torsdag i Oktober åkte jag och Signe med tåget till familjen Sjöman i Göteborg. Pappa Simon kom med bilen på fredag efter jobbet. Jag och Malin passade på att åka till affären Stoff and stil. En väldigt rolig affär, massvis med tyger, garner, spetsar, pärlor, ja allt man kan tänka sig inom sy-världen. Jag köpte på mig ett gäng trikåtyger. Har än så länge sytt tre mössor till Signe.
 
Har även planer på att testa att sy byxor till henne, speciellt i leopardtyget. Men det får bli när tiden räcker till.
Nu ska jag strax börja med maten. 14.30 ska vi vara på kyrkans babykul, sen direkt hem och lämna Signe till sin farmor, hoppa på cykeln till jobbet. Och imorgon är det redan onsdag, hjälp vad fort dagarna går !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0