Farsdag

I morse firade Signe sin pappa med paket. Lika kul med paket tyckte Signe, om inte ännu roligare, i alla fall pappret.
Han fick mysbyxor och ett mobilskal med eget motiv.
 
Idag började Simon bygga grind till trappen. Det är verkligen på tiden att vi får upp den nu.
 
Föresten jag har väll inte berättat för er att jag har börjat jobba lite. Måndag och tisdag kväll 16,00-20,30. Gick bredvid denna veckan så imorgon börjar jag på riktigt. Känns väldigt bra, lite skönt att gå iväg några timmar och göra något annat. Älskar såklart att vara hemma med Signe men ibland är det skönt att bara vara Malin. Är på kaptensgårdens demensavdelning jag kommer jobba, så är lite skillnad från mitt tidigare jobb ute i hemtjänsten men alla de boende och personalen verkar bra så det blir nog inga problem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0