1.a advent

Imorgon är det redan 1.a advent. Jag tycker det är mysigt att ta fram stjärnor och stakar och göra julfint. I år sydde jag nya gardiner till köket och vardagsrummet. Precis lika dock, men vad gör det när man älskar tyget?
Köket
Vardagsrummet
Tomtarna har fått komma ut ur garderoben som ni ser.. har ju inte så många så varför vänta med dem, efter jul vill jag bara ha bort de ändå.
Favoriter...
 
Tomten som jag fick julen 91. Kanske skulle köpa en tomte till Signe denna julen..
 
Som ni vet gillar jag att så in paket, skulle väldigt gärna göra en paketkalender till Signe med 24 paket men eftersom hon är så liten och inte förstår och det blir jag som får öppna så blev det bara 4 paket, ett varje advent. (julstrumpan sydde jag i syslöjden på högstadiet)
 
Jag är galen i att slå in paket, sy, greja och fixa här hemma. Och min sambo är detsamma i mat, så ikväll blev det lite julinspirerat..
 
Patriks (min morbror) köttbullar - resept i torsdagens Säffletidning.
Väldigt god julskinka som simon kokade tidigare i veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0