Tisdag

Usch natten va inte så rolig. Eller ja vaknade vid fyra och trodde min lilla prinsessa skulle ha mat. Men hon låg så snällt i sin säng, i SITT rum och sov. Simon la henne där igårkväll när de kollat färdigt på en film i bio-rummet, jag la mig tidigare. Signe ville ha mat vid femtiden.

Från 4.00 svettades jag och frös om vartannat och hade nästan lika stark huvudvärk. 7.00 tog ja en dusch och två Alvedon, somnade om till 9.00, kände mig då lite piggare. 10.30 hade jag tid för fotografering av Signe. Tänkte avboka först men åkte dit ändå, mamma följde med oss. Gick bra hon va vaken och nöjd nästan hela tiden :)
Resten av dagen blev lugn och på kvällen kom Lovisa för att massera mig (födelsedagspresent från Simon) , Danne, Alex och Emelie kom också. De ville också gratta mig, fick ett fint linne/blus av dem :)

Mår alltså bättre nu, så hoppas det va något som gick över snabbt ! Signe ska även inatt få sova i sin säng, jag sover nog bättre så, men efter första matningen tar jag nog in henne till oss. Imorgon väntar andra tillfället på spädbarnsmassagen :)

Godnatt alla läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0