Söndag

Fredag till lördag har vi varit i Stockholm. Men det hinner jag inte berätta om nu. Får bli imorgon istället.

Ikväll har vi i alla fall haft lite kals för mig. Inte lika roligt att fylla år nu som när man va liten, men kalas för familjen blir det ändå :)

Elin, Emma, Signe och jag.

Signe har på sig en klänning jag hade. Den är sydd av Louise Höök.

Faster Elin.

Puss på Signe.



Fick både paket och kuvär. Nya löparskor, strumpor, armband, en kopp till samlingen, gräddkanna och sockerskål till min servis, pengar, presentkort på massage och fint planterade kryddor :-)
Tack allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Va roligt att den kom till användning igen!

2014-05-11 @ 22:12:24
Postat av: Maria

Men dom där kläderna såg lite små ut!

2014-05-12 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0