onsdag

Idag började jag och min lilla tjej på babymassage. Är kyrkan som håller i det och vi va 9 mammor med bäbisar från 1- 4 månader. Det va mysigt och Signe höll sig vaken och verkade tycka att det va helt ok. Dock va hon mer intresserad av allt runt omkring ;)

Vi har åter igen fått riktigt fint väder. Så det fick bli svala chinos och barfota idag.



Jag har bakat en sats med bullar nu i eftermiddag. Mormor kommer strax och hämtar dem. Hon och morfar är ju riktiga eldsjälar när det gäller fotbollen. Vet inte hur många bullar mormor bakat, hur många smörgåsar de brett och hur många timmar de lagt ner på Säffle FF. Så eftersom mormor är världens bästa och hjälper mig med allt vill ja såklart hjälpa henne :-) ♥


Nu kommer snart Cissi hit då blir det träning. Sen ska ja hem till Marcus och Sofia och passa Emma medans han och Simon ska iväg och spela fotboll. Sofia är till Karlstad och springer vår-ruset. Hjälp vilken tränigsfamilj vi är ;-)


Kommentarer
Postat av: mormor

Dina bullar gick åt som smör, de är ju så goda!

2014-05-14 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0