Måndag

I fredags åkte jag, Signe , mormor och hennes bror Gösta till deras syster Ing-britt och Yrjö. Det bor jättefint ute i mässvik.



Sen har helgen spenderats i harnäs. Vi har börjat måla inne på vår altan nu. Blir som ett extra rum nu när dörren (som inte syns på bilderna) är på plats.




Allt ska bli vitt, förutom golvet som ska prydas av en grå heltäckande matta :)

Dagens måndags-pyssel från hörnan.

Vi fick rita på solskydd till bilen :)

Har förövrigt nästan inte sovit ngt inatt pågrund av värmen och de vanliga nattmåltiderna för Signe. Men gick till hörnan ändå, sen hem och laga mat, besök av Malin som kom med tåget. Men vid två orkade jag inte mer. .. trött, huvudvärk så ja trodde att huvudet skulle dunka sönder och ont i ryggen. Gick upp gjorde sovrummet så mörkt det bara gick och försökte sova. En stund va det kul tyckte Signe. Hon sov till och från men när hon ligger vaken vill hon gärna ha uppmärksamhet annars övergår ofta jollrandet till gråt. Låg i sängen tills Simon kom in efter jobbet, har försökt greja lite nu ikväll men känns nästan som att jag har feber. Huvudvärken är lite bättre nu efter att jag tog två Alvedon. Hoppas verkligen att jag mår som vanligt när jag vaknar imorgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0