Torsdag

Inatt sov ja såå himla skönt, va inte vaken en enda gång. Simon fick väcka mig när han gick ut klockan 9.00 för ja hade ju en tid hos Sandra på Sandras skönhet och hälsa. En ansiktsbehandling som va jätteskön, dock är det lite jobbigt att ligga på samma sätt en längre stund men det gick bra ändå tycker jag. Blev lite stel i ryggen men ändrade läge med benen så blev det behagligt. Blev även kallsvettig när hon började med ansiktsmassagen men då tog vi en liten paus och jag drack lite vatten, vilket gjorde verkan.

Passade på att färga mina bryn och fransar också. Skönt att ha det fixat!

Köpte mig en ansiktskräm och ett ansiktsvatten från märket hon jobbar med, Decleor.

Jag kan inte speciellt mycket om anskitsvård och smink. Så helst skulle jag vilja gå dit och prova ut allt från ansiktstvätt till rouge. Men det kostar ju inte gratis så man får ju börja någonstans.

Nu blir det att fixa lite mat sen ska jag och mormor hjälpa kusinen Anna att sy gardiner. Hon och Markus har flyttat till lägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0