söndag

Igår såg det ut såhär på appen i ipaden..

0 dagar kvar. . . men fortfarande ingen bäbis. Man borde inte få ett datum utan två, med fyra veckors mellanrum, nån gång där mellan kommer bäbisen. Hehe. Jaja är väll bara att vänta som sagt. Det jag tycker är mest frustrerade är alla runt omkring som frågar heela tiden. Både familjemedlemmar, kompisar och andra bekanta. Jag har slutat svara dom flesta ;-) Så att ni vet, ta det inte personligt, ni är många ;-) Förstår er nyfiken och kul att ni går och tänker på oss men det börjar bli lite tråkigt att svara nej på massa sms om dagarna.

Vi tog i alla fall en tur till Karlstad ändå i Lördags, köpte tak till altanen. Det va mer än halva priset på byggmax mot vad det va här i stan. Jag gillar att handla här hemma och gynna de affärer som finns, men ibland måste man tänka på sin egen plånbok också.


Simon började skruva av det gamla taket när vi kom hem..


Jag målade de nya reglarna..


När vi inte kunde göra mer för dagen byttes det till sommardäck på ena bilen. Kian får vänta lite, man vet aldrig hur vägen är när vi ska till Karlstad nästa gång. (Dåå måste det blir för att träffa h*n)

Idag blev taket helt klart så nästa projekt här hemma blir att städa och göra ordning där ute. Har ju lite kvar att sy dit också.

Nu ska vi käka kräftpasta sen tidigt i säng tror ja, iaf för mig.

Jo förresten... måste berätta att ja haft Lovisa här idag också. Hon läser på en skola i Orsa och håller nu på att bli leg. massör. De hade fått lära sig vilka punkter på kroppen som på ngt sätt kunde hjälpa till att starta en förlossning, om det hjälpte skulle det ske inom tre dagar. Hjälp va hon tryckte och klämde, gjorde lite ont men va samtidigt skönt. Är väldigt spänd i kroppen! Så nu håller vi tummarna för att detta gör verkan. 10 poäng till Lovisa i så fall :-)


Kommentarer
Postat av: Emelie Stjernlöf Jonsson

Jag har hört att man ska äta ananas för att bäbisen ska komma ut! Stort lycka till och kram från Emelie från Skoghall

2014-03-18 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0