Söndag

Ja nu va det några dagar sedan ja lämnade ett avtryck i bloggen. Har inte funnits så speciellt mycket att blogga om. Och ingen bäbis pågång heller som det verkar. Lååångsamt, tycker vi!!

Minns inte ens vad jag har gjort under veckan. . . men igår va jag och Cissi iväg till Karlstad och gick på barnmässan. Roligt, dock trodde jag det skulle vara fler kända utställare, främst bland barnkläder. Va mycket småföretagare, med såklart superfina grejer i sköna tyger. Jag köpte inget, men hade säkerligen shoppat loss om ja vetat kön på bebisen. Fick däremot ett hel drös med gratisgrejer och rabattkuponger, tummen upp för det!

Vi har kommit ordning rätt bra på altanen..

... det ska förstås upp fler rullgardiner i fönstren (rätt mått kommer i veckan). Jag ska sy nya fodral till kuddarna, behöver även ett gäng kuddar till.

Är det någon som har såna här liggandes så hör gärna av er, de är från Ikea och finns i olika färger och mönster.


Simon har påbörjat ett nytt projekt här hemma också. . .

. . . fortsättning följer på det.


Kommentarer
Postat av: Sofisen

Va bra det blev! :)

2014-03-23 @ 17:37:40
Postat av: Alexandra

Vet hur det känns men snart är h*n ute 😊👍

2014-03-24 @ 12:14:26
URL: http://mammaaaalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0