Onsdag

Vaknar ofta runt 5-6 tiden på morgonen, går på toa och lyckas ofta somna om. Men idag va ja fortfarande klarvaken när klockan va 07.00. Gick då upp och bakade bullar.


Mormor ringde på förmiddagen och frågade om ja inte kunde komma ner med en påse, Berit (hennes kusin) och Gösta (hennes bror) va där så de ville ju ha bullar till kaffet.

Självklart. Åkte dit före ja skulle iväg på fotvård. Gav även mormor en av brödkorgarna ja sydde härom dagen.

Fotvård hos Caroline, såå skönt och vilka fina fötter ja har nu :)

Sydde en liten vimpel i eftermiddag. .

Kanske hänger den i vagnen. . vi får se. .

Delar även med mig av en bild på Zimba som "myser" framför tv.n.

Det är Simon som hittar på såna här hyss med honom. Ibland blir han inrullad i mattan eller får en tejp runt svansen. .

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Kollar på Sveriges mästerkock och efter det väntar mia på grötö. Simon är iväg och spelar innebandy. Men jag har Zimba bredvid mig så det är inge synd om mig ;)



Kommentarer
Postat av: mormor

Bullarna va jättegoda! Tack så hemskt mycket för korgen också! !

2014-03-05 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0