Min Måndag

Började veckan med ett besök av Ulla och gav henne en liten födelsedagspresent. Ett sett glittriga gelenaglar. Hon fyller 50 år på lördag, så när jag fortfarande jobbade hade vi nedräkning tillsammans. ;) Hon älskar och uppskattar verkligen när naglarna är fixade så det är klart de måste vara tipp topp på fredag !

Sen var det dags för sista gången på föräldrakursen. (Jag som hoppats på att vi inte skulle hinna gå på den) Men bäbisen kanske tyckte att vi behövde det ;)

När vi kom hem därifrån fick Simon åtetgå till jobbet och sen raka vägen till träning och jag började storstäda i vardagsrummet. Fönsterputsning, ordentlig rengöring av soffan och rubbet!

Är nästan klar. Har två fönster kvar som ja måste ha hjälp att hålla i. Får se om ja kan få någon som hjälper mig med det idag. Mamma pratade även på att ta en tur till Karlstad, gör hon det kanske jag följer med :-)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Å nu har jag Säffles snyggaste naglar!!!! Tack!!!!

2014-03-13 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0