Tisdag

Inget hörnan igår men vi va ändå ett gäng mammor och bebisar som träffades. Vi va hemma hos Sofia och Isabella igår :)


Idag efter lunchen kom mamma och vi gick på en långtur. Var ute till närmare halv sju tror ja. Vi gjorde massa ärenden, beställde bland annat en matta till altanen i harnäs på colorama. Jag hoppas att den kommer på torsdag så vi kan göra ordning där under helgen. Det är nämligen färdigmålat. Köpte lite annat smått som vi ska ha där också.

Hoppade in på Sandras skönhet och hälsa och köpte mig ett startkitt för presentkortet jag fick på mors-dag. Ska bli kul att testa märkt "bare minerals".


Vi stannade även till på holgers för en fika, Signe behövde ju äta ;)


Lämnade kvar Zimba i Harnäs, tänkte att jag åker ut en gång varje dag och tittar till honom. Och nu ikväll när vi kom dit såg vi att han skadat sig på något sätt. Han orkar inte stö med höger framben. Verkar som att han fått något bett långt upp på sidan. När jag klämmer runt det kommer det lite var och han har ont. Han fick såklart följa med hem, vi får avvakta och se hur han mår imorgon. Han är pigg i övrigt, äter, går runt, vill ligga i knä och kurrar. Lilla skrutten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0