Torsdag

Imorse åkte jag ner samtidigt som Simon. Men jag fortsatte till Karlstad. Skulle köpa färg till stugan och en boje till båten. Hoppade även in en snabbis på bergvik då ja visste atr kappahl där hade halva reapriset. Signe fick 10 nya plagg. betalade 450 kr. Till ordinarie pris hade det kostat 1225 kr. Vid sådana erbjudanden är det väldigt kul att handla. Så nu har hon ett gäng kläder i storlek 86!!


På hemvägen hämtade jag upp Farmor. Hon har varit en heldag hos oss här i harnäs. Kul att hon vill komma med upp och hälsa på i hennes gammla paradis.

Mamma, Peter, Moa och Adam kom upp och tog ett dopp i värmen.


Marcus och Sofia har precis kört hem farmor. Vi har gått och lagt oss och mina älsklingar sover redan. Eller redan... klockan är mycket.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0