Onsdag

Vaknade upp till en grå, regning och tråkig dag. . . . men kände att det nog kunde bli en bra dag ändå.


....och mitt i handlingen på netto får ja syn på denna kartongen bland en låda med ris.

Går först förbi... men stannar till och går tillbaka och går förbi igen. ser att det är svarta och i min storlek. Men äsch tänker ja, ja behöver inga stövlar. Har ju faktiskt ett par låga svarta och ett par lite högre rosa blommiga.

Men när ja kommer till kassan måste ja ju ändå fråga vad dom kostar.
-Ja dom ja säger butikschefen.. dom är det halva priset på nu så 350 kr kostar dom.

Oj tänkte ja det va billigt. Kostar ju över 1000 kr annars. Så ja packar ner mina matvaror ställer kassen vid kassan och går ner och testar. Passade perfekt !

Så nu är även jag ägare av ett par Hunter stövlar. Har kollat på dem på nätet flera gånger och varit sugen på att beställa men känt att det varit för dyrt för ett par gummistövlar. Men nu så.. för 350 kr va ja ju tvungen att slå till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0