Måndag

Det blev jobb både lördag och söndag. När jag kom hem på lördag hade Simon och Marcus börjat tapetsera....

.... fortsättning följer.

Maria ringde mig nästan direkt ja kom hem, hon och theo va i Säffle och ville komma och hälsa på och självklart fick dom de :-)

Igår åt jag min sista måltid på jobbet, havandeskapspenning från och med imorgon ..

och skrev i min sista lönerapport...

Känns inte alls kul när man tänker så... men jag kommer väll tillbaka nån gång :)

Efter söndagens jobb fick jag ännu mer besök. Lussetjejerna.

Zimba blev verkligen ompysslad ♥



Under helgen har det kommit snö också, som fått ligga kvar då det är riktigt kallt ute. Runt 10 minusgrader inatt. När Simon gick upp nu vid 8 bad han mig ligga kvar nån timme till så de skulle hinna bli lite varmare där nere. Tar ju en stund när man tänt i pannan. Han är snäll han ♥ vet inte vad ja skulle göra utan honom ♥

Men nu är klockan halv 10 så dags att gå upp. Ska till barnmorskan 16.00 och har endel annat att stå i denna veckan då Simon fyller 25 år på torsdag ♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0