Måndag

Nuu är alla 25 års kalas över för ett tag framöver. Va ju bjudna till Emelie på lördagen, även där blev det god mat och en rolig fest. Och igår som ni vet hade vi ju bjudit hit våra familjer.

Dukade långbord med mina fina kaffekoppar och Simons silverskedar. Vi blir 15 stycken med alla♡



Han fick en timmes massage inför helgens spa-vistelse. Startnummer inför Säffle stadslopp, ett jättefint whiskey-glas från Orrefors, ett vinställ, presentkort och pengar. Pengar hade han önskat sig för han vill så gärna ha en filmkamera nu när han ska bli pappa :) ♡


Jag och Malin passade på att ta en kusin-bild. Tre månader mellan dem blir det ungefär.


Är ju riktigt fint väder idag, solen är framme i alla fall. Fundera på om ja skulle gå ut och gå men ja får ju så ont av foglossning då. Tror istället ja ska städa och rensa bland dukarna i linneskåpet, samtidigt som ja blir påmind om mina lortiga fönster. . . . det är ju det värsta med solen !

Jo förresten, måste ju berätta att jag va hos barnmorskan för en extra tillväxtkontroll idag. Nu låg lillen precis som hon ville och det var då lättare att mäta. Och det var betydligt bättre. Skönt! Hon tror inte att det kommer bli någon jätte-bäbis, men man kan aldrig veta säkert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0